Kızlar 6 aylık bebeğim var grip olucak gibi hapşurması arttı bide biraz burnu akıyor ama çok şükür ateşi yok en korktuğum hastalık diyebilirim ciğerine iner diye sık sık burnunu temizliyorum serumla hava veriyorum Allah için gönlümü rahatlatın sabahtan beri kuruntu kuruyorum yapabilceğim bişey varmı doktorum burnu çok doluysa mevsim geçişindendir dedi ama hapiurması arttı akmaya başladı çok pinpirikli bi insanım korkuyorum