

Neredeyse 2-3 aydır bu semptomlarla uğraşıyorum bu ara dahada arttı bebeğim 7 aylık alerji için kan aldılar sonuc cıkmadı bugün 37.2 ateşi vardı cogalmadı düştü sonrasında tavuk sulu sebze corbası yedirdim 2-3 saat sonra altına bakarken böyle olduğunu gördüm. Neyden oluyo ne oluyo bu nedir anlamıyorum sadece göbek bölgesi ve böyle valla cıldırmak üzereyim artık