maviannesii Çok huzursuz bikaç gündür yesede elleri hep ağzında arada parmağımla sürtüyorum rahatlıyor dişleri kaşınıyor galiba bunun için erken değilmi bilmiyorum çevrem diş diyor salyalı tükürük de var var mı böyle bi durum yaşayan
bircivcivannes maviannesii bizim de tam 2,5 aylık ve bu son iki hafta salya acayip arttı damaklarda da biraz belirginlik var gibi
jap maviannesii bircivcivannes Bu aylarda ellerini keşfederler hep ağızlarına götürürler. Diş etleri kaşınır ama bu diş çıkacağı anlamına gelmez. Ellerini çekmeyin ağzından engellemeyin
zehra777 maviannesii benim kizda 4 aylik 2ayindan beri elleri hep agzinda salyasi oluyo dis etleri kasiniyo ondna ola bilir
psikologannem maviannesii benim bebeğim 1.5 aydan beri öyleydi ama dişi 5.5 aylıkken çıktı. 2.5 ay henüz çok erken diş çıkarmaz ama tabii gümbür gümbür geliyorlar elbette çıkacak birkaç aya🤓
bircivcivannes Aslında erken sayılmıyor yenidoğan döneminde diş çıkabiliyor hatta bazen dişli doğan bebekler olduğunu söylüyor doktorlar
maviannesii bircivcivannes Allah yardımcımız olsun uykusuzlıktan esneyip duruyor en fazla yarım saat uyuyor yaptınız bişey varmı sizinde böyle huysuz mu
bircivcivannes maviannesii gündüz uykuları maksimum 40 dk bazen 10 dk kadar kısa oluyor hatta maalesef yaptığım bişey yok huysuz hep mızmız eğitici oyunlar oynamaya çalışıyorum gün içinde vakit oldukça beslenme alt değişimi günlük hayat derken ilerliyoruz bu şekilde ama uyku düzeni çok zor gerçekten