birisi007 6.ay asısının oldugu gün haziran aynıydı cok sıcakları. Evde misafir vardı gitmiş serinlesin diye bacagına kolunu elini yüzünü yıkamış kzıımın. Aşı yerine de su deymiş. O karmaşada bende görmedim elini yüzünü yıkadım dedi ama bacak aklıma gelmedi. Sonra akşam şişmeye başladı ertesi günler misket kadar aşı yeri şişti 2 ay kadar sürdü. Elimizle ovaladık sürekli sonra gecti. Hemşire olur su değmiş o yüzden olmus ya gecer yada o sekilde kalır ama sağlık acısından sorun yok demişti. Ovaladık yavas yavas yayıldı demek ki o şişlik yok kalmadı