Merhaba arkadaşlar benim size bir sorum olacak. Kızım 5 ay 2 günlük. 3. Aya doğru meme reddi yaşadık ve aşamadık uzun çabalarım sonucu sütümü de içmeye içmeye azalttığı için sağsam da fayda etmedi geri içmeye de dönmedi mama ve ek gıda almaya başladı o dönemden beri. Yaklaşık 1.5 aydır da hiç emmiyor. Ama göğüslerimi sıktığımda hala süt geliyor çok canım sıkılıyor birazcık bari içse çoğalır belki diye içimden geçiriyorum. Bırakmadan önceki son sağımlarımda toplam iki göğüs 60 cc falan anca çıkıyordu. Doymasına elbette ki yetmeyecek ama var oluşu ve ondan mahrum kalması beni huzursuz ediyor. Biberona alıştı bir de üstüne ilk bebek acemiliğinden 😔 Acaba şu göğüslere yapıştırılan silikon uçlardan alsam biberon gibi sanıp dönebilir mi? Aranızda bu şekilde biberona alışmış bebeğini emzirebilen oldu mu? Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.