Bebeğim 18 aylık geçen hafta emzirmeyi sonlandırdım tam 1 hafta oldu ama halen uykusu geldiğinde kucağıma aldığım an memeyi soruyor bende artık süt bitti annecim deyince bi daha sormuyor ancak sorum şu; halen geceleri çok sık uyanıyor bu ne zaman düzelecek🥹 acaba karnı aç mı diyorum ama bu saatten sonra mama da başlamak istemiyorum kendisi kilolu bir bebek zaten gün içinde ağzı boş kalmaz hiç bu konuda bilgisi olan var mı? 1 ayı falan bulur mu düzene girmesi