EndlessLove_ Kızım 3 yaşına girmeden bi iki ay önce tuvalet eğitimi vermiştim. Bu zamana kadar sorun yoktu. Gece de şimdiye kadar sorun yaşamadık. Gündüzleri evdeyken çişini tutamamaya başladı. Dışarda böyle yapmıyor dışarda tutabiliyor. Psikolojisinin etkileneceği kötü bi durum yaşamadık şükür kızma bağırma çağırma yok. Her seferinde büyük sabırla uyarıyorum. İlk öğrettiğimde kayınvalidem çok sevinmişti ve daha dur o yeniden unutacak kaçıracak yeniden öğrenecek falan demişti. Normal bişey mi yoksa bi doktora götürmeli miyim bilenler yaşayanlar yardımcı olursa sevinirim. Böyle dönemsel bişey var mı çocuklarda hiç bilmiyorum 🤷🏻♀️
Marianne EndlessLove_ normal ve dönemsel bir şey. Dikkatlarını oyuna verdikleri için sonuna kadar tutarlar, sonra kaçırıyorlar. Sürekli sorun, hatırlatın, tutmaması gerektiğini söyleyin. Uzun süre tuttuğu için böbrekte genişleme sorunu yaşadı kızım.
EndlessLove_ Marianne aaaa inanamıyorum yaa çok şaşırdım şuan geçmiş olsun. Çok ama çok teşekkür ederim bilgi ve yönlendirme için dikkat edeceğim 🌸