Genel anestezili sezeryan oldum 6 gün önce kendimi berbat hissediyorum. Dikişlerimde yanma acıma, baş dönmesi, iştahsızlık özellikle akşamları mide bulantısı, baş ağrısı, sol ayakta şişlik. Bunlar normal mi normalsede ne zaman kendimi iyi hissedicem ne kadar sürecek bunlar panik atak hastasıyım bu olanlar sadece bana oluyormuş gibi düşünüp kurup stres yapıyorum ve bebeğime yeterince odaklanamıyorum çok mutsuzum