Meteninanneesi kaşık mama çok zararlı aç olduğu için değil diş çıkardığı için sürekli uyanıp emmek istiyor lütfen çocukları kaşık mama muhallebi tarzında reflüye hazımsızlığa yol açabilecek, yararı olmadığı gibi kof kilo olarak dönecek yiyecekler vermeyin hanımlar. Yatmadan en az bir saat önce yeme işi bitmiş olmalı. Yine de bir şey vereyim derseniz ayran , yoğurt, kefir bir seçenek olabilir