Hanımlar bebeğim 2 buçuk aylı gebeligimin 38 haftasında bebeğin gelişimi durmuş kalbi büyük gözüküyor vs. diyerekten doğuma alındım 1 aylık kontrolünde 6 ml delik var denmisti bugün ki kontrolde 12 ml dedi doktor prof. Doktora gitmemi istedi bide sadece benim görüşümle kalma uzman bi doktora git ameliyat veya ilac tedavisine baslayabiliriz dedi aranızda böyle bir durum yasayan oldumu nasıl yol izlediniz acaba Rabbim yavrumu bize bağışlasın cevaplarınızı bekliyorum 🥺