Arkadaşlar aranızda aynı durumu yaşayan varmı ? Dolandırıldık mı bilmiyorum çok canım sıkkın eşimle kavga ettik çamasır makinam bozulmustu garantisi bitti bu arada 5 yıl olucak Samsung servis fiye internetten aradım yarım saate geldiler ben şok .meğer ögreniyorumki yetkili servis değil özel servis.baktılar falan üstünü açtılar anakart motor değişecek yüksek voltajdan kaynaklı sizdenkaybaklı değil elektrik idaresinden 22 bin fiyat sonra rapor tutulucak sizde tedaştan bu parayı alabiliyosunız dediler eşimi aradım evet öyle yapan var dedi 22 tabi onda çok geldi neyse ben parayı çektirdim kafam gitti 2 çocuk var yorgunum sağlıklı düşünemedim . Eşim geldi yetkili servis değilöiş dedi kızdı bu durumu yaşayıp para iade alan varmı