26.5 aylık kızım var. 14 aya kadar sıfır ekran 14 aydan itibaren kısıtlı bir şekilde vermeye başladım.
10-15dk şeklinde hala öyle devam ediyoruz.
Ama çizgi film dışında çoğu şey dikkatini cekiyor , haber , magazin , maç kanalı … görse hepsine kilitlenip kalıyor.
Mecbur gittiğim her yerde kapattirmak zorunda kalıyorum.
Ama artık alışsın istiyorum normal kanallara. Hani biz izleyelim ama o izlemesin.
Görüyorum ki ekran izleyen çocukların normal kanallar dikkatini hiç çekmiyor. Dönüp bakmıyorlar bile.
Kızımı bu duruma yavaş yavaş alıştırmak istiyorum.
Çünkü kızım uyuyana kadar evde TV açılmaz bile.
Sizce nasıl alıştırabilirim ?
‘ Bunlar büyüklerin izleyeceği şeyler , senin çizgi film saatin geldiğinde ben seni cagiracagim. Şimdi sen istersen oyuncaklarınla oyna ’ diyorum.
Ama tabi anlamıyor.
Birlikte de vakit geçiyoruz boyama vs yapıyoruz. Sadece tek bırakmıyorum.