kubiceylin Kızlar bebeğim 1 yaşına girdi ve 6850 kilosu. Bana göre yeterince yiyor ama kalori eksikliği var dedi doktorumuz ve bu mamalara başlamamızı söyledi. Nestlenin resource juniouru veya infatrini’ye başlayacağız. Aranızda bunları kullanıpta faydasını gören var mı?
imeaeb kubiceylin Infatrini kullanıyoruz evet benim kızıma kilo aldırdı 1 ayda 700 gr almıştı başladığımızda
kubiceylin imeaeb günde kaç kere verdiniz acaba? Bana 2 kere vermemi söylediler de aşağı yukarı kilosu da yakınmış bebişinizin benimkine
mavi176_ @imeaeb ayy inşallah bizde de fayda eder 25 kutu içtik ama en son dünden beri mamayı verdiğimde oluk oluk kustu iki kere sizin hic başınıza geldi mi ne kadar süredir kullanıyorsunuz bebeğim erkek 6 aylık 6.5 kilo
imeaeb mavi176_ Şimdiye kadar mı 25 kutu içtiniz günde kaç şişe bitirebiliyor? Biz Haziran gibi başladık hiç kusma olmadı tam bilemiyorum sebebini ama çok gelmiş olabilir mi ondan kusmuştur belki ek gıdaya da başladınız dimi?
imeaeb kubiceylin İlk başladığında günde 3 kere içmişti çok sevinmiştim ama şuan günde 1 kez içiyor malesef doktor da en az 2 kere alsa iyi olur demişti
sehpayacarpanserceparmak_ imeaeb bu arada oda biberonla icmezdi ama biz sirf icmis olsun diye kasikla icirirdik biraz zor olurdu ama cok guzel ise yaramisti
sehpayacarpanserceparmak_ Kesinlikle bu mamalar sayesinde yegenim nerdeyse 1ayda 1kiloya yakin aldi,fakat tek basina degilde normal ogunlerinden de yedirmeye calisin faydasini goreceksiniz
imeaeb sehpayacarpanserceparmak_ Hiç önemli değil haklısınız diğer besinlerden de vermek lazım yanısıra 🤗