kisayizyaondan Kızlar kimler izliyor bakim Son dakikalar ay çok heyecanlı Kaç ay bekledim ben bu günü 😅😅
aslananne27 kisayizyaondan çok fazla karşıma çıktığı için tüm bölümleri izledim beğendim desem yalan olur beğenmedim desem yalan olur 10 üzerinden 7😂 deha diye bi dizi başladı mükemmel tam benlik 🤌🏻
suheyla92 kisayizyaondan ay ben ama böyle gurultude izlenmez o bebis uyusun oyle ddizi.comdan geriden gelicem
kisayizyaondan asaletsoydangelir benimki bugün 2 uyku yaptığı için geç uyur 😅 Hem zaten eşime dedim bana dokunmayin bu gece 😅
aslananne27 kisayizyaondan bana biraz sıkıcı geldi 🤭hele o Cüneyt’le evlenen kızın annesinin adı neydi o kadın çok gıcık yaaa ikide bir doktorun evine gidiyor mal mı ne😅😅😅
aslananne27 kisayizyaondan ay çok gıcık bidè dini kullanarak namusuma laf attınız diyor hanım hanım adamın evinden kızı kullanarak cıkmıyorsun böyle sürekli din diyenlerden korkacan😂
gurbetcimami aslananne27 din diyenlerden korkacan😂 Ha işte tam da bunu söyletmek için insanlara dini alet edip kötü göstermeye çalışıyorlar hem Kızılcık şerbeti hem de bu dizi sanırım iki dizinin yapımcısı da aynı
gurbetcimami lidokain Evet var tabi ama bunu bu şekilde kıyaslamak doğru olmaz sonuşta bu bi senaryo ve insanların beynini bu şekilde yıkıyorlar dini alet edip izlenebilmek için bütün pis şeyleri müslümanlar da yapıyormuş gibi gösterip normalleştiriyorlar. Müslüman olmayan ve islamı bilmeyen birisi bu iki diziyi izlese ne düşünür?
perakus kisayizyaondan izliyorum ama salona gitmeye takatim yok😂 bebişi uyuttum biraz telden baktım 6 da kalktıgımız için bende uyucam😂
Melez4453 Ben seviyorum bugünü de bekledim ama ne çocuklar uyudu nede eşim müsade ediyor O izlememiş İzleyecekmiş Açarsan olmaz diyor Kavga edecekmhalim yok Yarın izlerim gündüz artık
perakus kisayizyaondan eskiden bende sonunu getirmeden yatmazdım son reklamda bile bişey değişmiceğini bildiğim halde beklerdim😂 bebişten sonra herşey değişti😂