Arkadaşlar çok bilgisiz olduğum bir konuyu danışmak istiyorum. Bebeğim doğduğundan beri alerji belirtileri gösterdi fakat meme reddi hat safhaya yükseldiğinden 5 aylıktı yalvar yakar alerji bölümüne yeşil alan açtırabildim. Alerji doktoru cilt testi yaptırdı yumurta kızarmıştı süt ürünleri çok hafif kızarmıştı. Doktor süt ürünleri çok az problem yapacak bir şey değil dedi. Eve gidin ve süt ürünleri yemeye başlayın bebeğiniz reaksiyon gösterirse yemeyi kesin dedi. O günden bu yana çok yüklenmeden süt ürünleri yiyorum bir tepkisi olmadı bebeğimin. Meme reddi sanırım başka bir şeye bağlı o zamandan beri emmeye başladı. Şimdi bebeğim 6 aya yaklaşıyor yoğurt yedirmek istiyorum ama korkuyorum nasıl deneyeceğim ki bilginiz var mı