elifgrsnn Kızlar 6 gün önce genel anestezili sezeryan doğum yaptım 2 gündür vajinamın dudak ve üst kısmında kaşıntı ve kabarıklıklar var nedenini bilen varmı daha önce başına gelen
alyacimm elifgrsnn Benımde çıktı derı altında 3 5 adet sıvılce gbı doktorum bı krem yazmıştı gecmıstı travazol tarzı bıseydı
Winner İdrar yolu enfeksiyonu olabilir misniz. Sezeryan doğum ile vajinanın pek bağlantısı olmuyor ama hani normal doğum olmadığı için
Winner elifgrsnn yarın bi sağlık ocağına uğrayın isterseniz, orda ebeye danışın belki krem tarzı bişey yazdırır size