Arkadaşlar 5 aylık bebeğim var, bugün biraz dışarı çıkalım dedik, eve geldiğimizde karnının üst kısmında su toplamış bir kırmızılık fark etttim, daha sabah giydirirken hiç öyle birşey yoktu ne oldu çok üzüldüm. Yalnız şöyle bir durum var, doktor egzamaya yatkın olduğu için krem kullan deyince dün akşam ve bu sabah mustelanın kremini kullandım, o mu bişey yaptı ne oldu anlamadım, dışarıda da montunun içinde baya kaldı terledi eşim de ondan mı acaba diyo, yarın doktora gidicez ama çok merak ediyorum bilen var mı bu durumu 🥺