Miniminiprens Merhaba arkadaşlar bazı postlarda ara ölçek mama cc leri görüyorum. Mesela 100 - 110 cc gibi. Nasıl ayarlıyorsınuz merak ettim. Kaşığa ne kadar konulmalı o yarım ölçek. Ben kutuda yazmadığı için öyle yapılmıyor biliyordum🤷♀️
Defnedilan34 Miniminiprens atıyorum 100 cc yapicaksam 3 ölçek tam koyuyorum yarim cc daha koyup 100 cc ye ayarlıyorum
[silindi] Miniminiprens Zaten doğrusu tam ölçekle yapılmalı ama mamalar pahalı olduğu için ziyan olacak endişesiyle yapıyorlar sanıyorum.Atıyorum bebek 110 cc ile doyuyorsa 120 cc yapılmalı kalan 10 cc çöp 🗑 Doktorumuzun söylediğine göre doyma kriteri de odur aslında biberonun dibinde mama bırakıyorsa doymuştur.
Ikrazumra19 Cnss 18 ay boyunca mama verdim cogu zaman bilincli fazla koydum hicbirsey olmadi ne zarari olcak bir kasigin
Anastasia Ikrazumra19 bilinçli fazla mama koymanızın sebebi nedir. Daha hızlımı kilo aldırıyor? Benim bebeğimi zorla besliyorumda 🤷♀️
Cnss Ikrazumra19 o zaman istediğimiz kadar suya istediğimiz kadar mama koyalım dimi nasıl olsa sizin bebeğinize bişey olmadı başkasınınkine olmaz dimi? O zaman neden ölçek var neden 30 ml 1 ölçek mama deniliyor ? Herşeyin fazlası zarar ... Her şey dozunda güzel.
Semre42 Ikrazumra19 bnde mama veriyorm da kizim 4 ay 22 gunluk meme + mama gidiyoruz gunde 3 biberon her birinde 150 ml mama iciyor sütüm hc mi yetmio sizce ?4.5 aylik bebek gunde kac ml tuketr bilgniz var mi acava ?
Ikrazumra19 Semre42 bence bu mamaya bagli ben aptamil kullandim tok tutuyorsu yani 1 yasinda 150cc falan iciyordu 18 aylik olduk 180 cc icmeye basladi hango mamayi kullaniyorsunuz bilmiyorum ama meme+ mama gidiyormuşsunuz mamada problem olabilir
Semre42 Ikrazumra19 bebelac gold kullaniyorm kizim diger mamalari almiyor begenmiyor bunu bi tek verebldm bnde sütüm olmadigindan suphe etmeye basladm acikcasi 🤷♀️ gece guzel gelio tek meme veriyorm ama gun icinde ogleden sonra hep doymuyo ve mama vermek zorunda kaliyorm 🙄
Miniminiprens O zaman verilebilir. Oğlum 2 bucuk aylık sadece mama alıyor. 90 cc az kalıyor 120 fazla geliyor ortasını içince merak ettim demek ki olabilir
Miniminiprens [silindi] bende öyle düşünüyorum ama burda yarım ölçek leri görünce merak etmedim değil. Bence tam ölçek verilmeli.
Ikrazumra19 Semre42 anladim o zaman icorin mama yani yapcak birsey yok bebelac doyurucu diyirlar ama kullananlar
Ikrazumra19 Cnss farkındaysanız bir kutuyu bosaltiyorum demedim ayrica doktoruma sormuycak kadar sorumsuz degilim sordum ki birsey olmaz dedi bende uyguladim bir siz biliyorsunuz herseyi zaten birtek siz annesiniz birtek siz dort dortluksunuz
Ikrazumra19 Cnss ben oldugumuda iddaa etmedim zararini gormedigim birseyi yorum olarak paylastim size cebap verin yada bu duruma atlayin hemen demedim farkindaysaniz herseye cok bilmislik yapmayin bizde dotkora gidiypruz bizde soruyoruz arastiriyoruz bir siz degilsiniz