Bize ilk doktor 4 aylıkkeb verdi o zaman hafif boğazı kızarık,öksürük vardı ve geceleri öksürükten dolayı çok uyanıyordu 1,5 hafta kullanmıştım iyi gelmişti sonra herhangi bie öksürük,burun akıntısı ya da sesinde bi değişiklik farkettiğimde jullandım şuan hasta 4 gündür kullanıyorum ilk zamanlar uyku yapıyırdu ama artık yapmıyor rahatlatıyor