MoonCrystal Kesinlikle katılıyorum.
Zaten amacı alerjen gıdayı tespit edebilmek.
Alerjen olmayan besinlerde uygulamayıp , minik bir risk aldım sadece
Napıcaktım başa dönücektim..
Alerjen olacağını düşündüğüm bir besini 2 gün vermekte tuhaf olur , belirtiler x2 olabilir.
Hatta aynı besini sürekli vermenin , damak tadını şekillendirmediğini bu yüzden bazı bebeklerde besin reddine yol açabileceğini düşünüyorum.