motherofLeyla Kızlar evde özel günlerde foto çekimi için nasıl bir arka plan yapıyorsunuz evlilik yıl dönümü için fikirlerinizi bekliyorum hani şu düz güneşlik perdeyle felan arka plan yapıyorlar ya o tarz bişey :)
tospikannesi_ motherofLeyla valla o kadar arka planı süsleyecek kadar birey hatırlamadım dışarı çıkartırdı genelde geçen sene ben evde yaptım ama kızım küçük olduğu için sadece masa süslemiştim yemek pasta vs. Kızımızda eşlik etmişti ☺️
motherofLeyla tospikannesi_ yaa 🥰 çok güzel olmuş bizde genelde dışarı çıkardık ama şuan hem hafta içine denk geliyor hemde hastayız biraz bebeğimde hasta çıkamıycaz ve kızım hem diş hem hastalık olunca aşırı huysuz ve kucakcı benim yemek masa hazırlamayada pek vaktim olmayacak gibi bizde ufak foto çekelim dedik bende kuru duvar görünmesin istedim ama nasıl yapacağımıda bilemedim 😂
tospikannesi_ motherofLeyla bence sofra hazırla yani normalde ne yapıyorsan onu yap ekstra uğraşma . Bir runner etrafına mini mumlar bir tane pasta ama küçücük yeterli ben valla zar zor hazırladım tam 1 yaşındaydı dkdkdk 😆 birde ilk kez süsleme yaptım elimden bu gelmişti
motherofLeyla tospikannesi_ mum aklımda yarın alacaktım zaten sizin masadaki gibi kuru güllerde var zaten kocaman pasta yenmiyor 2 kişiyiz valla hep boşa gidiyor küçük olması iyi olur :) ama yinede foto çekinmekte istiyorum bi yerlere gidecez diye elbise felan almıştım ama aklıma hasta olacağımız gelmemişti ben foto çekinmeyi sevdiğim için ona biraz daha önem veriyorum 😂😂