iyiki 4-5 sene önce bende de vardı ciddi anksiyete atakları geçiriyordum. Resmen hastalık hastası olmuştum artık acilden çıkamıyordum. 2 ay kadar anlayamadım hastayım sandım gerçekten sonra psikiyatr ile görüştüm. Hemen çok hafif 10 mg bir ilaca başladım. 1 yıl kullanmam yetti, 6 ay kada ir da terapiye devam ettim. Çok şükür hem hamileliğim hem de lohusa sürecim çok rahat geçti. Bir daha d anksiyete atağı yaşamadım. Tamamen iyileşen bi hastalık değil ama o atakları yönetebilmeyi engellemeyi öğreniyorsunuz terapiyle. Hemen yardım almanızı önerim. Acil şifalar diliyorum size, çok zor allah yardımcınız olsun.