Kızlar spiralliyim 1.5 yıldır ve eylülün başında gitmiştim doktora sorun yoktu.
Adetim 15 gün var dünden beri çok az miktarda ama kanama oluyor akıntı şeklinde 2 gün önce köşe bucak temizlik yaptım ve yoruldum katılım hafif ağrıdı dünden beri de böyle oluyor sizce nedır ?