Geçen pazar temizlik yaptım terledim üşüdüm (diye düşünüyordum)
Pazartesi 39a varan ateşim ve eklem agrım oldu yatamadim bile ağrıdan.
Salı üşüme sıcak basmasi arası geçti.
Çarşamba da iyi gibiydim
Perşembe sadece çok keskin tatları alabiliyordum gerisi yok.
Cumadan itibaren kulağım burnum tıkandı. Burnum asla akmıyor, okyanus tuzu, normal tuzlu su yıkıyorum bana misin demiyor çıkmamaya yeminli. Tat koku kesinlikle yok ikisi de. Çok aci olursa agzım yanıyor. Kolonya parfüm falan denedim kokular da yok.
Esim korona olmussun dedi 🙄 korona hala var mı ve böyle bişey mi? İlaç falan ne yapmam lazım?