Deletedmom0028 Caglamm123 ben 8 aylıkken 2 öğün el gıda geriye kalan da 2 2.5 saate emzirme yapıyordum tabi benimki emerek uyut ve memeye düşkün ac olmasa da emer gündüz en fazla meme yada mama 3 3.5 saatte olmalı diye düşünüyorum
Rzgr Caglamm123 bildigim ve yaptigim kadariyla gunde 2 defa ek gida diger ogunler anne sutu yada devam sütu seklinde. Istedigi zaman emzirin yada yada devam sutu veriyorsaniz onu verin bi saati yoktu bizim. Cani ne zaman isterse
Caglamm123 Deletedmom0028 bebegim 4 satte yediriyom azını kitliyo acikmiyo mu acaba üst dişleri çıkacak ondan mi yapiyo bilemedim
Caglamm123 Nagihandefne bnmki emmiyo sabah-08 mama 11 12 gibi ek gıda müzlu yoğurt falan öyle devam ediyo yatarken tekrar mama ama bu aralar yemiyo