1 aylık bebeğimle dışardan eve geldik pusetteydi. Eve gelince kemerini açmışım farketmeden puseti kaldırdım bebeğim kayıp yüzüstü düştü doktora götürdüm sorun yok dedi ama röntgen tomografi bişey çekmedi. Ama kafatasında burnunda vs. Kırık olur mu diye çok korkuyorum henüz çok küçük başka bir doktora daha gitmelimiyim