Bugun 10 aylik olduk yaklasik 1 haftafir ayni şey gidetek şiddetleniyor bide. Gece abartmiyprum 15 da da bir uyaniyor.gunduzleri de gözü kapali uykudan agliyor ama dalamiyor uykuya bu ayda uyku gerilemesi varmis sanirim 4.aydaki gibi . Ben ona bağladim yada üst dişler geliyor olabil8r yada yüce Rabbim beni sınıyor da olabilir .