zeze97 Altus aldım, mayıs ayında. Çocuk kreşe başladı ve çamaşır yetiştiemiyorum. Gayet güzel kurutuyor, askılık kalmıyor ortada. Sadece pamuklu kısmında biraz yüksek sıcaklık olduğu için bazı kıyafetleri feda ettik:) ama sonradan ayarını öğrendim, şimdi gayet mutluyum