m1sc 2aylık bebeğim 2 saatte bır emmek istiyor. Gaz sancıları var doktorun dedıgıne göre fazla emzirdıgım ıcın Gaz sancısı oluyormus. Kılosu 6.200. Emzırmeyınce cok aglıyor emzıkte tutmuyor chicco ve nuk denedim