Kızlar normalde sleppy natural kullanıyoruz sarı paket pişik yapmıştı yeşile geçtik. Şehir dışına çıktım kısa süreliğine ve marketten babyone diye bi markanın bezini aldık kullandık sürekli değiştiğimden dolayı bir sıkıntı yaşamadım 10 gündür kullanıyoruz ama şuan kızım pişik oldu. Acaba bezden dolayı mı yoksa dişlerinden dolayı ishal şuanda ondan dolayı mı anlayamadım. Yapar yapmaz değiştiriyorum aslında ishal bişey yapmaz diye düşünüyorum fakat 10 gün kullandık pişik olmadı şimdi neden oldu acaba ?