rabiaaksoy Delice_zeytinn Bebeğim 7 aylık hipp bebeğimde kabızlık yapmıştı sma comforta geçtim içinde biogaia yağı varmış o mama bebeğimi çok rahatlattı kabızlık ve gaz problemimiz bu mamayla çözülmüştü
melis_t Delice_zeytinn berbat bi mama ya kutuyu bitirene kadar çocuk kakasını yapamadı Aptamil iyi geliyor bize ona geçtim bundan sonra ona devam ederim hipp de deneyebilirsiniz kabızlık ve gaz yapmamıştı ama o ay az kilo aldı diye devam etmedim ben
Baby34 Delice_zeytinn evet bizdede yapmisti sma bende hippe gecmistim cok iyi gelmisti sma da uykuya geciste bile sorun yasiyorduk hazimsizlikta yapiyor
Delice_zeytinn Bedihakorcak ikisinide denediniz dimi ? Eczacı arkadaşım bebelac gold tavsiyesinde bulundu
Delice_zeytinn Baby34 aa aaa uykuda bu sebepten mi acaba ya . Hakkaten taş gibi çıkarıyor çocuk . Nasıl dayanabiliyor hayret ediyorum hip kokmuyor mu
busra1819 Bizde de optipro gaz ve kabızlık yapıyordu comfortla kabızlığa çare bulduk ama hala gaz sorunumuz var maalesef
Delice_zeytinn busra1819 kabızlık büyük sorun ya . Sma gaz problemlerini gerçek anlamda çözüyor bence güzel bi mama olduğunu düşünüyorum. Ama bir haftadır zeytinyağı verdiğim halde çok sıkıntılı kala yapışı
Delice_zeytinn rabiaaksoy Allah Allah her bünye her çocuk farklı demekki . Deneyerke mi öğrenecez ısrarcı olmamalı dimi
Bedihakorcak Delice_zeytinn Bebelac Gold denemedim ama deniyeceğim Artık bebeğim hangisi kabul ederse
meriiiiiiiiii Delice_zeytinn bebeğiniz kaç aylık ? Elimde sma comformil 0/6 ay var sadece 2 ölçek yaptım bebeğim içmedi kullanırsanız size vereyim
Delice_zeytinn melis_t bizim çocuklar aynıymış desenize. Bizde Aptamile döndğk . Gaz yapıyor ama damlalarla filan bir şekilde geçiştiriyoruz . Sma daha yarısında çocuk kabızlıktan çatladı durdu
melis_t Delice_zeytinn aynı aynııı gerçekten öyleydi bizimki de 😩 15 gün sonra kilo alımına da bakacağız umarım iyi almıştır tekrar mama değişimine girmek istemiyorum 😔