Mervesenolmertt merhaba doktora gittik tahlil ve ultrason sonuçlarında kabızlığını açıklayacak birşey çıkmadı , gastroenteroloji bölümüne gidin bide orda değerlendirsinler dedi doktorumuz , bide biogaia probiyotik damla önerdi damlaya başladık ikinci günü kızım kaka yaptı inşallah bu damla düzene sokacak gibi hissediyorum