Bize doktorun söylediği şey , 37.5 u görürse ilaç verme, üzerini incelt bol sıvı takviyesi ver , su içmiyorsa süt süt içmiyorsa mama dedi . Oğlum 23 aylık bu arada . 38 dereceyi gererse calpol veya dolven, düşmüyorsa 4 saat sonra fitil ver demişti. Geçmezse de serum takalım demişti