Bayan29 Bebegin 8 aylik oldu ve 3 gündür sebepsiz ağlıyor sürekli huysuz benim gibi aynı durumda olanlar var mi
makinistanne Bayan29 biz de 2 gün sonra tam 8 aylık.olucaz aynı huysuzluk uykusuzluk bizde de var. Bir de üstüne öksürük burun akıntısı basladi. Sanırım üst dişler yolda