Kızlar kafayı yicem kızlar🥲 bebeğim 2.5 aylık ve son bir aydır kırkı çıktığından beri gündüz uyumuyor… ne zaman arabada olsak ya da dışarı çıksak belki bir saat iki saat uyuyor o kadar. Yemeğini yediriyorum gazını çıkarıyorum bezini değiştiriyorum oyun oynatıyorum kitap okuyoruz gözünden uyku akıyor uyutuyorum beş dk bile geçmeden ağlama sesi geliyor deliricem artıkkk gece de öyle çok uyumuyor mutlaka 3-4 kez kalkıyor hele ki sabah 4te kalktığında oyun istiyor… sizin de böyle olan var mıydı naptınız ne ettiniz