Bebeğim 2 haftalık,bazen emmek için ağlıyor uyanıyor bazen de saatlerce uyuyor yani 3-4-5 saati buldu. Sarılık testine gittik sarılığı yok. Çişli bez sayısı falan da gayet güzel dedi doktor. Bazen çok uzun uyuyor diye uyandırmaya çalışıyorum ama uyanmıyor ağzını yumuyor emmek istemiyor. Normal mi bu? Bi doktor da açıksa ağlar zaten demek ki doyuyor dedi emin olamadım. Sizce normal mi kızlar