Bebeğim 27+3 haftalık doğdu şuan 2 ay 21 günlük. Sat 30 Aralık. Ben doktorlar söyler sanıyordum şimdiye kadar hiçbiri söylemedi her doktora gittiğimizde uzun uzun açıklama yapıyorum şuan bebeğim düzenlenmiş ne kadarlık acaba? İnternetten de baktım ama hesaplayamadım.