T-24 Bende bir dönem yaşamıştım.Çook nadiren de olsa bazen ellerimin uyuştugunu, yüzümün karincalandigini ve o kaygıyla saniyelik baş edemeyip öleceğimi vs düşünüyorum.Ama ben sanırım baş etmeyi öğrendim çünkü bir ara acillik olup serumlar iğneler vs olmadan kendime gelemiyordum.O an kendimi yönetmeyi çok güç de olsa öğrendim.Bana da ilaç yazmak istediler.Kabul etmedim.Poset tekniği, nesne renklerine odaklanma vs denediniz mi ? Eminim sizinki daha ciddi ve başedilemez olmasaydı ilaca yonelmezdiniz ama yinede paylaşmak istedim 🌸