Kızlar merhaba.
Şu cilt tipimi bir türlü bulamadım.Bakın ilk bahar ve yaz boyunca yağlıydı diye bilirim mesela sinoz yeşil yüz yikamayı kullaniyordum.Şimdi son bahara geçiyoruz cildim kaşınmaya başladı ve sanki kuru gibi.Karma cilt desemmi demesemmi bilemiyorum çünki yüzümde gözenek ve siyah nokta oluşumu var buda yagli ciltlerde daha çok olur.Cildimde sivilce sorunlarinda ara sıra oluyor fazla olmasada oluyor.Ben hangi yüz yıkamayi alayim bilmiyorum.Geniş gözeneklerim var burun üzerinde siyah noktalanmada oluyor.Kendim çok temiz biriyim aslinda hergün yikasamda hergün ayni sorun şu gözenek sorununa ve siyah noktaya bir çözüm bulamiyorum.Küçülten derinden temizleyen bir jel veya bakım serisi biliyorsaniz önerirmisiniz???O gözeneklerin siyah noktaların gitdigi oh be cildim ışıl-ışıl tertemiz hissini almak istiyorum artık🤦