Kızımın bugün karın ağrısı ve mide bulantısı var. Geçenlerde aynı şikayetle doktora gittiğimizde aşırı gaz var dedi doktor. Şimdi sağ alt kasığını ovayım dedim azıcık bastırmayla çok rahat vırk vırk ses geliyor su sesi gibi ama hem duyuluyor hem de orada değişik bişey var hissediyorum. Acaba gaz mı o duyulması normal mi