atlas1655 Kızlar malum bende yakalandım bu sene ki gribe ve bebegım 5.5 aylık o da birkaç gün önce hastanede yattı enfeksiyondan dolayı biran önce iyileşmem lazım ne tavsiye edersınız 😭
merkursavascisi_06 atlas1655 emziriyosanız ilaç içemezsiniz tabi. Doğal yöntemlerden tiksinmezseniz şunu denemenizi tavsiye ederm soğan rendeleyip suyuny süzün balla karıştırın çok şifalı oluyo
atlas1655 merkursavascisi_06 hayır emzirmiyorum yaa aşırı mide bulandırmaz mı 😭 başka çözümünüz varsa alabılırım