aryayra Biberonla ne sütümü ne mama içiyor. İşe başladım şimdilik 3-4 saat yanında olmuyorum arada ek gıda yiyor gelince emziriyorum ama uzun süre kalmam gerekirse napıcaz? Nasıl alışacak biberona? Ya da başka çözümünüz var mı. 7 aylık bu arada.
umutku aryayra Biz 1 yaşı geçtik maalesef alışamadı canım ya kaşıkla veriyorum bazende bardakla içiyor
umutku aryayra Öyle canım gündüz kaşıkla oluyor da gece vermek yada dışardayken kaşıkla yedirmek zor oluyor benimki aslında biberonu biliyor deniyorum suyu içiyor ama mama yada anne sütünü biberonda içmiyor
umutku aryayra Olabilir canım benimki toz mamaların çoğunu sevmedi doktor raporlu mama yazdı onu da çok içmiyor kaşıkla oyun oynayarak şarkı söyleyerek biraz içiriyorum bende