Kızlar ben eşimle 6 yıldır beraberim 4 yıldır evliyiz ve biz tanıştıktan kısa bir süre sonra başladı bu rahatsızlığı sürekli ciğerlerinin yapıştığını nefes alamadığını yutkunamadığını vs söylüyor yani aklınıza gelebilecek her bölümden her ilden hastaneye doktora gittik ülkenin en iyi denilen doktorlarını bulduk gittik yapılabilecek her türlü test yapıldı eşime pskolojik olduğunu ve panik atak anksiyete geçirdiğini söylediler ama asla kabul etmiyor yıllar geçtikçe bu durum çoğaldı insan içine girmiyor işe gitmek istemiyor iş kendi işimiz ama gidemiyor kötüyüm diyor sürekli evde uzanıp bayılacağım köyüyüm ölüyorum ben astayım kimse bulamıyor falan diyor bir çocuğum var ve bir tanesi de yolda artık çocuğumuzda çok etkileniyor psikolojik tedavi için çok ısrar ettim bir kaç kez gitti ilaç kullanman gerek dediler reddetti terapilere de gitmiyor asla psikolojik değil diyor ger zaman yanındayım ben onun yorulmak değil ama artık çözmek zorunda çocuklarımız var etkileniyorlar çözüm öneriniz var mı evde kendim psikolojik olarak iyi olsun diye o anlamadan ne yapabilirim