Selma66 Gazelsmom veriyor kuzu damla şeklinde olan da var biz merhem aldık çok az burnuna koyuyorum nemleniyor
Deletedmom268 Gazelsmom canım benım ben her ıkı haftaya bir 100 cc ızotonık alıyorum bes altı tane şırınga aldıgım ızotonık ı serumu yanı bır hafta birini bır hafta bırnı kullanıyorum yani haftada bı tane bitmese bile atıyorum boyle daha uygun oluyor bes tl 100 cc serum sırıngayla beraber 10 tl veriyorum. Eğer almak istersen.
Gazelsmom Deletedmom268 ya bugğn aldırdım şırıngasını serumu. Ama ben o videolardaki gibi birinden sıkınca diğerinden çıkaramadım. Geri aşağıya aktı. Bende mecbur yine aspiratör le çektim. Niyetim videolarda olduğu gibi bir burun deliğinden sıkınca diğerinden çıkmasıydı. Olmadı 😑 valla imkan olsa hüppp diye ağzımla çekip kurtarasım var yavrumu 😂
Sarekus Bize eczacı üç gün yapın bi gün durun sonra yine devam edin izotonige dedi sürekli yapınca alışır diyemi burun yada işe yaramaz diyemi bilmiyorum
Derya_Kuzusu Canım ben bunu doktorumuza sordum. Günde 4 den fazla yapmamaya çalış kış aylarında gerekli evet ama fazlası da kılcal damarlara zarar verebilir dedi. Elimde BRUNO marka burun spreyi var bebekler için. Onun kullanım talimatında da 4 yazıyor
Zeynepkrdmn Gazelsmom şırıngayı itebildiğiniz kadar itin burnuna. Bebeğinizi kesinlikle dik oturur pozisyonda tutarak başlangıçta yavaşça sonra da hızla sıkın
Deletedmom268 Gazelsmom ben hasta olmadan hızlı sıkıyor dum canım şimdi hasta burnu dolu kızım da yaptır mıyor mecbur yavas basıyorum ama nasıl akıntı cıkıyor sonra cekıyır um hemen.
Zeynepkrdmn Gazelsmom direkt serum suyu alın. 7-8 tlydi sanırım yarım litresi. Enjektör ile çekip bir delikten sıkıp diğerinden çıkarıyorum her sabah elhamdulillah rahat nefes alıyor. Hasta olmasını da engellermiş doktorumuz tavsiye etti
Deletedmom268 Deletedmom268 bıde ben sırınga ucuna burnu acımasın dıye normal yuvalak burun aspiratör un ucunu taktım otrı bebe kadar iyi cekmıyor dıye o ucu silikon burnuna hareket etsede zarar vermiyor şırınga.
Gazelsmom Deletedmom268 arkadaş valla ben beceremedim. Mecbur hastaneye götürücem, zaten hırıltı da başladı sürekli öksürüyor da. Burnu hep doluyor artık acımaya da başladı ağlıyor her seferinde.