papatyam_38 Merhaba hanımlar bi konu da danışmak istiyorum oğlum 4 aylık doğduğu günden beri gözleri akıyor sürekli damla kullandık arada masaj yaptım ama düzelmedi tekrar götürmek istiyorum bir doktora Kayseri’de özel de bildiğiniz iyi bir göz doktoru var mi ?