10 aylık bebeğimin bezinde turuncu lekeler görüyorum. Üre kristali denilmişti yenidoğan döneminde. Bu aralar tekrarlıyor doktorumuz sıvı alımını arttıralım dedi. Bol su veriyorum ancak ara ara yine oluyor ve çok huzursuz bebeğim. Acaba beslenmesi mi yetersiz sütüm mü yetmiyor diye düşünmeden edemedim. Ek gıdada sıkıntımız yok. Sorum şu sevgili anneler sizce sütüm yetersizse desteklemek amacıyla mama mı başlamalıyım yoksa ek gıda mı arttırmalıyım? Ve de sizler günlük ne kadar ek gıda ile besliyorsunuz bebişleri fikir olması açısından paylaşır mısınız benimle?