Prenses-annesi1 Bugün cildiyeye gittim contractubex yazdırıcaktım yazamadığını söyledi belki plastik cerrahi yazar dedi eczaneye sor dedi eczaneyede gidip soramadım bilginiz var mı plastik cerrahiye çıkıp yazdırayım mı yoksa eczaneden ücretli şekilde mi alınıyor?
Epifenomen-gkc Prenses-annesi1 yazdırmanıza hiç gerek yok çünkü zaten devlet bunu karşılamıyor ücretli alacaksınız her türlü