Evde canım çok sıkılıyor artık bebeğimle dışarı çıkabilmek istiyorum , önceden çok hareketli olup şimdi eve kapalı kalmak bana hiç iyi gelmedi . Oto koltuğuna alışması zor olur mu bebeğimin acaba , kullananlara sormak istiyorum, kolaylıkları zorlukları neler acaba