Mira35- yavrun henüz çok küçük annesi, beslenme ihtiyacından çok kendisini güvende hissetme ihtiyacından dolayı sürekli memede.. çok normal bir durum. Olağan bir süreç.. Aynı süreci yaşadım her anne gibi.. Emzik hiç kullanmadım, yeltenmedim bile.. emzirmek anneye de terapi olduğuna inananlardanım bende. Ten teması çok iyi geliyor, zamanla adapte olduktan sonra yavaş yavaş koala olma durumu azalıyor güzel anne 😊❣️ Yavrunuzla sağlıkla huzurla kalın dilerim 🌺