Merhaba güzel annelerim, 1 ay sonra bebegımın doğum günü ınsallah . Bebegım aşırı araba sevıyor 🥰 ona arabalı pasta , arabalı süslü falan bır konsept yapmak ıstıyorum . Nasıl yapsam nasıl güzel olur dıye düşünüyorum aklıma bısey gelmıyor abartı Bısey ıstemıyorum güzel olsun sade olsun 🥰 arabalı doğum günü konseptı yapan varsa benımle paylasabılır mı ? Aklım da fikir olsun 😍😍